torsdag den 4. august 2011

Ud i det blå






Når vejret stråler som i dag og København er super skøn, så er det altså super lækkert med en ladcykel. Den blev pakket til bristepunktet med to styks piger, alt deres udstyr, solcremen, lidt snack og vand i køletasken og så afsti-afsted...
Skønt bare at cykle uden at vide hvor vi cykler hen. Første stop på turen blev sushi på Øster Farimagsgade - jeg elsker sushi og det var alt for længe siden sidst;)
Op på cyklen igen og næste stop blev Langelinie, hvor tre kæmpe krydstogtskibe lå i havn. De er jo kæmpe store og jeg kigger på dem, som et barn med kæmpe øjne...
Ingen tur ud i det blå uden et besøg på en legeplads og selvfølgelig også en is, som dog smeltede så hurtigt, at den ikke nåede at blive foreviget;)

Nyder bare de dage, hvor man ikke har planer og bare kan gøre som vi har lyst til...dem er der snart ikke så mange tilbage af, når min barsel lige om snart slutter...

3 kommentarer:

  1. Mmmh, jeg ELSKER også sushi og kunne i virkeligheden nok spise det flere gang om ugen, hvis jeg havde råd :) De to slags du viser er faktisk også nogle af mine favoritter ;)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også den slags dage!
    I morgen er det børnenes sidste rigtige feriedag, da det så "bare er weekend" og på mandag skal de tilbage i skole. 6 dejlige uger er snart ovre. Så forhåbentlig tillader vejret en tur som din i morgen... FINE billeder!

    SvarSlet
  3. Nej hvor I bare total sommerferiefamiliehygger...:-) Det kan man da godt sige ik? Hvor ser det skønt ud. Vi guffede også sushi alle tre i går. Mums.
    Kh V

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...