tirsdag den 9. august 2011

Dag 9 - faceless

Jeg har været faceless i dag - med selvforskyldte sorte render under øjnene, for hvorfor lærer jeg det aldrig? Det er ret dumt, at gå i seng kl. 01.00 - især når balance ballerinaen, Clara, står op når der står 04.etellerandet:/ på uret...

Så tak til hende her fordi hun har syet og solgt mig et stykke fantastisk babyudstyr - slyngevuggen! Efter en halv times vipperi overgav førnævnte morgenbaby sig og sov hele to timer mere!!!

Suger de sidste barselsdage til mig og spenderer dem på lækkert Østerbro udsalg - av av i lommen og takket være Madklubben i andelsforeningen har jeg siddet med benene oppe hele aftenen. Fantastisk koncept, hvor vi laver mad til hinanden på skift - og i aften var det naboens tur. Menuen var hjemmelavede burger&fries, med grillede bøffer=) Kan stærkt anbefale konceptet:)

1 kommentar:

  1. De var nu godt skjult, de sorte render,
    for dem så jeg da ikke noget til igår.
    Eller var jeg nu for optaget af sko, det vides ikke;))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...