fredag den 19. august 2011

Morgener


Hele denne uge har morgenerne været sådan her. Lange med kaffe, friskpresset juices og rendyrket hygge. Bare mig og manden min. Emma i børnehave og Clara i gang med dagens første lur. Der er ikke mange dage til, at min barsel slutter og livet som studerende mor til 2 begynder. Behøver jeg afsløre, at jeg er lidt nervøs??? Så jeg nyder lige ekstra mine morgener med manden, Alt for damerne - hvor man får et fint tørklæde med i denne uge - jeg valgte det fra nué notes.

De sidste par dage har jeg været drænet for energi og har rendt til både læge og tandlæge med håbet om, at opklare mysteriet for denne pludselig træthed og ubehag. I går fik jeg ondt i en tand, en tand, som jeg helst ikke vil have ondt i - den er nemlig tidligere behandlet pga. skade efter tandregulering. Jeg er nemlig ret lidt glad for at gå til tandlægen. Faktisk så lidt glad at jeg helst ikke gør det. Jeg sveder, bliver heeelt hvid i hovedet og lugten gør mig helt dårlig. Men her til formiddag lagde jeg mig dog i tandlæge stolen - over 1 år siden sidst! Jeg var sikker på, at tanddamen ville sige rodbehandling eller andet forfærdeligt. Men indtil videre skyldes tand av av bare, at jeg tygger i tanden, når jeg bider. Så jeg slap billigt med et par sekunders afslibning...og et mindre brusebad, som åbenbart følger med sådan en slibe-maskine???

5 kommentarer:

  1. Ha ha, ja jeg fik også vand i hovedet i mandags, da jeg var til tandlæge (for første gang i to år...). Jeg tror bare, at det er en gratis ydelse;)
    Glæder du dig ikke også bare lidt til at være studerende igen? Hvad er det nu, du læser?

    SvarSlet
  2. Det ser jo SÅ hyggeligt ud! Jeg står selv og skal til at sige farvel til livet som studerende og mor til én, og barsel og mor til 2 :-) Så næste år står jeg i dit sted og kan godt forstå du er nervøs. Men da jeg startede sidste år efter barsel med min søn var det altså intet mindre end skønt! Man får lige ladet lidt op på "alene"-tanken synes jeg, og har mere overskud til at være mor/kæreste når man så er hjemme :-)
    Held og lykke med studiestart/barselsende!

    SvarSlet
  3. Anne, herlig gratis ydelse de har...det er da vidst så også det eneste man får gratis med;) farvel tandpine - goddag lommesmerter;)
    Jo, jeg er både forventningsfuld og ængstelig omkring barselsende og studiestart, men sådan havde jeg det også sidst... Jeg læser til sygeplejerske...

    Martina, du har helt sikkert en pointe med at få ladet "alene" tanken op igen og jeg ser bestemt frem til, at have muligheden for at gå på toilettet alene;)

    SvarSlet
  4. Åh kan slet ikke forestille mig barsel nogensinde skal høre op, selvom jeg også tror arbejde bliver total aflastning herefter;) Nyd de sidste dage, og glæd dig til studiestart! Det bliver fedt!

    SvarSlet
  5. Tine, nej vel...og så alligevel bliver det godt, at få sin egen tid igen...bare et par timer hver dag;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...