søndag den 21. august 2011

...






En søndag formiddag i billeder.
Jeg har lavet en opskriftsbog, for jeg har ofte lyst til at lave alle mulige lækkerier fra opskrifter jeg enten har fundet i blade eller fået af andre. Men så er det jo bare, at jeg ikke kan finde opskriften. Nu har jeg en meget pink bog og så skal jeg bare huske, at skrive dem deri.

Så fik jeg lyst til at lave syltetøj - det har jeg ikke lavet siden før Clara blev født (der havde jeg jo så meget tid...;) Økologisk blåbær/brombær syltetøj med vaniliepulver fra UrteKram. Det smagte så skønt med lunt syltetøj på morgenmaden, at jeg ikke nåede at fotografere dem...

Er jo ved at gøre mig studieklar igen og nye overstregere måtte jo til. Kunne ikke stå for denne 8-pak med de fineste neonfarver til blot 40,-!

2 kommentarer:

  1. Lækker farve-, krea- og producerdag du har haft. Og her gik jeg og troede at du lå med tømmermænd og ømme fødder...:-)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin idé! Er selv ved at lave en krea-bog, med idéer fra diverse blade. Men måske man også skulle lave en opskriftsbog! Så er det da lettere at finde alle de opskrifter man har i diverse blade/skuffer!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...