mandag den 8. august 2011

Soon to be 1-årig

Den her lille bøller fylder lige straks 1 år!
Nærmere bestemt om 1 måned og 6 dage. Familien er indbudt til fødselsdag og efterspørgelsen til ønskesedlen er stor.
Men hvad skal hun dog ønske sig? Hun har det jo som blommen i et æg, da storesøsteren har sørget for, at værelset bugner med legetøj lige i smag for en snarlig 1-årig.

Har I ikke nogle fantastiske ideer jeg kan skrive på hendes ønskeseddel? Der er jo helt sikkert noget derude, som nogen har set, som jeg ikke har set;)

Det må også gerne være noget Emma kan få glæde af, som fx bObles som jeg tænker hun skal ønske sig én af.

Ps. Vi mangler ikke DUPLO.


10 kommentarer:

  1. Haha...ja det vil jeg fluks skrive på ønskesedlen;)

    SvarSlet
  2. Samme problematik kommer jeg i om et halvt års tid.
    Hvad med sansegynge (den kan sagtens bruges indendøre hvis i ikke har have), en første dukke der er hendes egen (fx lilliputens Baby Rose), pynt til værelset - det var hvad jeg lige kunne komme på. Håber du poster den endelige ønskeseddel så jeg kan få lidt inspiration ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er hun skøn :-) Otto herhjemme fylder 2 til oktober, og der ønsker vi os meget praktisk såsom flyverdragt, gavekort til vinterstøvler osv. Vi ønsker os også bObles, instrumenter (og det kommer vi helt sikkert til at fortryde!) Og så giver vi ham selv et Vilac klaver, det er virkelig skønt og fint hvis i ikke allerede har et. Sengetøj synes jeg også er en go' idé :-)
    Håber du kunne bruge lidt af vores ønsker, selvom det er til en snart 2-årig :-)

    SvarSlet
  4. Michelle - en sansegynge er en god ide, men den kræver vidst en krog i loftet, ikk? Det kommer ikke til at ske her i 1700-tallets byggeri:/ Medmindre man ikke nødvendigvis skal gynge, men bare kan ligge og dase på en sansegynge??? Jeg skal huske at poste den endelige ønskeseddel;)

    Martina - tak;) det synes jeg også hun er...
    Der er allerede lidt praktisk på, såsom penge til cykelhjelm (som så faktisk er en ny til storesøster, da hun jo bare skal arve "baby" hjelmen). Flyverdragten er der styr på...
    Hihi ja I kommer SÅ meget til at fortryde instrumenterne, men det er altså fedt for ungerne og meget udviklende...
    Har faktisk altid været vild med det lille klaver, så det skulle måske på...

    Tak for hjælpen - håber der kommer endnu mere...

    SvarSlet
  5. Øglen fik en Rubens dukke, da hun fyldte et. Og en dukkevogn i rattan (hedder det vist) fra Sebra. Derudover var sådan nogle knop-puslespil også et hit, men dem har I måske til overflod allerede?

    Alternativt kan jeg kun anbefale trælegetøj fra Glückskâfer eller Ostheimer. Det er i hvert fald populært herhjemme.

    Hvor er hun i øvrigt kær! Og fylder hun virkelig allerede 1 år? Du har jo lige fået hende... :-)

    SvarSlet
  6. En god krog op i en døråbning,
    virker meget ( bor også i et gammelt hus )
    og vores har holdt til 2 unger.
    Tak for snakken, her til morgen ;0)

    SvarSlet
  7. Øglemor, jeg må tjekke tysker mærkerne ud...er det ene ikke mest køkkengrej? Synes jeg har set det i pure baby?
    Tak, ja hun er en lille skat;) Og allerede snart 1 år! Forstår det jo heller ikke...hun er jo lige kommet!

    Moster Pips, det må jeg lige overtale manden til;) Og selv tak for snakken i morges;) Det er altid godt, at mødes over et godt udsalg!

    Gaia, det er den bedste ide og vi har alle et, man kan dog snige sig ind kvit og frit lige til man fylder 3 år, så det må hun ønske sig til den tid;)

    SvarSlet
  8. Glückskäfer laver en del køkkengrej, jo - det kender jeg dog ikke så meget til - men deres legetøj, som ikke er til køkkenet, er meget brugt herhjemme (kig evt. hos Ren Leg http://renleg.dk/legetoj/sma-born-3-5-ar/tralegetoj/gluckskafer-stabeltarn-bad-med-fisk)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...