lørdag den 27. august 2011

Forberedelser








Der har været stille på bloggen på det sidste.
I dag står den store dag - min søster skal giftes! Jeg har haft travlt med alle mulige forberedelser. I går aftes lavede jeg halskæde og armbånd. Det bliver svært at beslutte hvad jeg skal have på, da jeg også lavede kæden med diskokuglen på. Den glimter ret fantastisk og er lige klar til en aften/nat, hvor der skal danses.
Den første lille kjole med det pastelgrønne stof er Emmas brudepigekjole. Den lille hvide med stjerner skal Clara have på. Susanne, min svigermors veninde, er virkelig dygtig med en symaskine og ikke mindst hurtig.
Ihh hvor jeg glæder mig...

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine sager! Er vild med diskokuglen :-) Rigtig go fornøjelse og fest!

    SvarSlet
  2. Tre yndige tøser I har været. Håber det var en dejlig dag..:-)
    Knus V

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...