fredag den 5. august 2011

5 meter små sko


25 par sko.
Størrelse 19-24.
Fylder 5 meter.
Så er der også lige dem hun har på i dag, de ekstra gummistøvler i børnehave og mindst 3 par jeg kan komme i tanke om, som vi har skilt os af med.
Tænk at hun i alder af bare 3 år har haft så mange stykker fodtøj.

Jeg er ved at rydde op og da jeg fik de små sølvsandaler i str. 19 tilbage fra en veninde gik jeg lige i gemmerne og lavede bjerget - det så så vildt ud.

Tør slet ikke tænke på hvor mange hun havde haft, hvis hendes små fødder var vokset mere...

6 kommentarer:

  1. Så det er det de 1.6 mio det koster at have børn går til - det er virkeligt udtroligt hvor meget tøj og sko sådan nogle små hoveder når at går i gennem på ikke særlige mange år.

    SvarSlet
  2. Hvor er det vildt! :D .. Men der skal selvfølgelig også være et sæt sko til hvert sæt tøj - er det ikke det man siger?

    www.stubba.dk/blog

    SvarSlet
  3. Vildt, jeg ville gerne være pige hos dig ;0)

    SvarSlet
  4. Hvor er det vildt. Shit hvor er der mange. Den lille prinsesse.

    SvarSlet
  5. Hvor vildt!! Har ryddet op i min søns legetøj i disse dage, og overdraget babytingene til lillesøster. Og hold da op hvor er der også meget, selvom jeg synes vi ikke køber tit! Jeg stod bare og kiggede på den fyldte reol og tænkte, ja det bliver jo kun værre herfra! :-)
    Der burde følge et stort klædeskab med den første bunke børnepenge :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...