lørdag den 25. juni 2011

Lille bager


Emma elsker at bage sammen med mig - og jeg elsker at bage sammen med Emma. Hun er så omhyggelig og vi får snakket om alt muligt mellem himmel og jord mens vi bager. I dag har vi bagt chokoladecupcakes og de blev faktisk pyntet ret lækkert med vaniliefrosting og små blomster, men de var bare så lækre, at de blev spist alle sammen inden jeg fik taget et billede. Sådan går det når man får huset fuld af gæster.
Hun har også huslige interesser og vasker hellere end gerne op.
Ps. I kan måske se hvor Emma har fyldt formene;)

5 kommentarer:

  1. Ren hygge! Jeg er vist også kommet til love Ingrid at bage hindbærsnitter. :)

    SvarSlet
  2. Hov, det ligner da vist vores nye køkken lidt;) Hyggeligt ser det ud:) Og sikke I får bagt I to!

    SvarSlet
  3. Maiken, præcis ren hygge;) Uha hindbærsnitter lyder rigtig lækkert - det glæder jeg mig til at se:)

    Tine, tror det ligner mange køkkener med hvid højglans;) det er bare så lækkert;) Vi elsker vidst begge at bage:)

    SvarSlet
  4. Det er bare så hyggeligt at bage sammen.
    Min datter er desværre blevet for gammel til at hun gider bage sammen, men så bager hun selv og serverer for os alle.
    Og det er bare dejligt :))

    SvarSlet
  5. hihi, sikke et dejligt billede med emma vaskende på :)
    er sikker på hun elsker at bage!! og pynte ikke mindst :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...