tirsdag den 28. juni 2011

Sommer og...














En gåtur blev til en lille skovtur. Koldskål og ærter på en legeplads.

Efter et par dages blogbreak blev det for svært for mig. Indrømmet jeg er totalt afhængig og hvad havde jeg taget computeren med for, når det mobile net ikke ville som jeg ville og 3G på iPhonen bare arbejdede i sneglefart. Tak til Telenor for god service og support, så jeg er online igen;) Jeg er bagud i blogland...

Jeg elsker at bo i byen - at have det hele og lidt til lige om hjørnet. Men jeg nyder godt nok at komme lidt væk og opleve en helt anden ro.

Efter et par dage som semi-alene-mor-til-to-bøller er jeg godt mør i mit mor-tøj. En sommerhustur mens manden jobber er herligt, men hårdt. Jeg tager hatten af for dem, som altid er alene. I fortjener et klap på skulderen. Glæder mig til jeg i morgen kan dele mine bøller med manden min, for der er dælme godt nok meget man skal tørre, i både den ene og den anden ende på sådan et par damer, mad der skal serveres (fik jeg nævnt den yngste bølle spiser én gang om dagen??? Som i H-E-L-E dagen???), borde der skal tørres, gulve der skal fejes, bøller der skal puttes (igen og igen og igen og igen...), bøller der vågner før kl. 5, 3-årig der siger mor er dum og 9 mdr baby der river siderne ud af mormors kogebøger....etc etc etc...

Godnat godnat nu vil jeg sove mig til lidt mere semi-alene-mor-overskud...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...