torsdag den 26. maj 2011

Gulerødder...


...når de er bedst = Gulerodscupcake med cream cheese frosting! MUMS MUMS MUMS!
Emma var med som co-bager og undrede sig virkelig, om jeg nu havde mistet forstanden, siden jeg kom revet gulerod i KAGER??? Hun spurgte meget forsigtigt, om vi ikke bare skulle komme chokolade i;)
Det hjalp da hun fik lov, at komme en lækker lilla sukkerblomst på - selvfølgelig fra Julia;) og hun spiste sin kage med stor velbehag - gulerod eller ej.
Vi har nydt en torsdagsfridag alle 4 med et skønt vennepar og deres lille dreng. Vi havde store planer om en mindre hagesmæk produktion, som i 12 styk. Vi nåede 2;) styk og så har lige lavet en mere her til aften. Til gengæld har vi råhygget os, snakket, leget med vores børn og bare været - sammen. I dag er jo vores "søndag", når manden har skiftende arbejdstider.
Venneparret havde ingredienser med til pizzabagning og et væld af forskellige mini pizzaer kom ind på spisebordet i en lind strøm. Desværre var jeg så optaget af, at smage al den lækre mad, at jeg glemte kameraet;) men lækkert dét var det.

5 kommentarer:

  1. Uhmmm... det ser godt ud, hvor har du mon fundet din opskrift på cream cheese frosting? Og hvor er hun sød at spørge om der skal chokolade i. En pige efter mit hoved ;) Og sikke nogle flotte billeder du har fået taget af de kager.
    Lyder som ern lækker, lækker dag. Råhygge skal der til.

    Og hvor er her blevet fint. Vidste slet ikke du ville lave det om :)

    KH

    SvarSlet
  2. Ja, hvor mon jeg har inspirationen fra;) Sådan en lækker frosting får man vidst aldrig nok af, vel?
    Lige præcis og vi bager altid chokolade-et-eller-andet, for jeg ELSKER chokolade;)

    De nye farver og sådan har jeg haft lyst til længe, men så har det været lidt for kompliceret, at beslutte mig. Men det er dejligt du synes her er blevet fint. Jeg er selv glad for farven og stjernerne;)

    Stort kram

    SvarSlet
  3. Uha kunne godt tænke mig opskriften, på både gulerodskagerne samt den lækre frosting. Mon det kan lade sig gøre??

    Louise

    Skøn kommentar fra Emma:-)

    SvarSlet
  4. Mums, kunne altså også godt tænke mig den opskrift. Også selvom der er gulerødder i;) Vi er nemlig på weekend hos mormor og morfar, som har en rigtig ovn og røremaskine;) Er nu ret vild med Emmas lille foreslag, og hun har da ret i, at man aldrig går fejl af choko:) God weekend

    SvarSlet
  5. Kære Louise og Tine,

    Så er der opskrift på de bedste bagte gulerødder;)
    Hav en skøn weekend...

    KH

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...