torsdag den 26. maj 2011

Heldige mig


Jeg er simpelthen så heldig!
Fordi jeg har nemlig vundet igen. Denne gang har jeg vundet de skønneste knapper inde hos sødeste Gaia. Jeg vandt to knapper, hvor jeg valgte den med 'HEJ' på og et E til Emma. Men sødeste Gaia synes da også lige, at jeg oveni skulle have et dejligt solgult C til min Clara! Tak det var bare enormt sødt og betænksomt!
Jeg er rigtig glad for de fine knapper og ved, at det turkise E skal på en hjemmestrikket vest - som selvfølgelig er Emmas vest.

2 kommentarer:

  1. Godt at de er kommet frem. Jeg vil rigtig gerne se billeder af de ting du syr knapperne på...

    SvarSlet
  2. Det kan du tro - det skal komme på bloggen lige så snart jeg har udvalgt de tre heldige stykker=)

    Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...