fredag den 6. maj 2011

Trøsteshopping


Når jeg nu ikke får mulighed for at deltage i det famøse forårsmarked på Fyn (af flere årsager) ja så var jeg på en mindre shoppetur i går med skøn veninde, hvor det endelig blev min tur til at forny forårsgarderoben lidt.
Nye sandaler til når temperaturen forhåbentlig snart stiger igen...ihh jeg tror jeg kommer til at bo i dem hele sommeren;)
Nye Converse blev det også til og her er vi lige hoppet med på neon-bølgen. Men sådan blev det, når man finder Converse i SuperBest??? til en billig penge.
Jeg er dog stadig ret ked af, at min vej ikke krydser Odense i dag. Men jeg har lovet mig selv, at bliver der et julemarked igen i år, så SKAL jeg med.

God dag i blogland og ihh hvor jeg glæder mig til at se billeder fra forårsmarkedet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...