lørdag den 22. oktober 2011

karry

Mange masker er slået op og så er det ellers bare frem og tilbage...
Det er virkelig et godt 'jeg-er-træt-i-hovedet-projekt', som har været et par gange undervejs, da jeg ikke kunne bestemme mig for størrelsen og maskerne.

Jeg har ikke nogen opskrift, så jeg håber at det kommer til at passe i størrelsen til en tube, når det (engang) bliver færdigt.

Som den helt nyudklækkede strikker jeg nu er, var det lige en anelse for ambitiøst med perlestrik - kunne jo slet ikke se hvad jeg lige havde strikket og så blev der mere glatstrik på de rundpinde end der blev perlestrik! Er du gal jeg må strikke stramt, da det i glatstrik mindede mere om en gulvmåtte i fastheden.

Så karry tuben bliver strikket på almindelige pinde og ret hele vejen - derfor er det rigtig godt selvom jeg er træt;) Men hvor er det fedt at se hvor ens jeg nu kan strikke retmasker.

Der er stadig lang vej endnu...

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sej! Jeg er lige begyndt at hækle, men kan mærke at nu trækker det jo også i strikketøjet :D Glæder mig til at se det færdige resultat, kunne også godt bruge sådan en tube!

    SvarSlet
  2. Det bliver så sejt modige du...:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...