søndag den 9. oktober 2011

Garn






Jeg har købt rigtig meget garn den sidste månedstid. Det er nemmerlig rigtig fedt, hvis kurven er fuld, når ideerne kommer.
I går fandt jeg (endelig) det neon koralfarvede garn og så endda til blot en 10'er pr. nøgle. Så behøver jeg næsten ikke sige, at jeg købte de sidste 5 nøgler hun havde, vel?
Det pudderfarvede garn har jeg haft længe og det er fundet i Netto. Det er sjovt at hækle i 8/8 garn, da det går væsentlig hurtigere end det jeg tidligere har hæklet. Netto har faktisk tit garn, men ikke så tit 100% bomuld, som det pudderfarvede er.
Vimpelrækken er en gave til en lille pige (og hendes mor;)) og den er hæklet af Muskat 100% Egyptisk merceriseret bomuld, som skinner så fint og fundet på tilbud i en af de bedre garnbutikker på Fredeikssundsvej

Jeg har også shoppet Zpagetti, da jeg har flere julegaveideer i tankerne med det seje garn af resterne fra t-shirtproduktionen. Hvad man kan lave af det flotte garn kan du se her og her. Jeg har fundet Zpagetti garnet til bare 75,- pr. nøgle, så jeg glæder mig til at komme i gang med nål 10-15.

1 kommentar:

  1. Åh ja...jeg har fået garn-stop fra min kæreste...meeeen kunne heller ikke holde fingrene fra garnet i Netto - er også det jeg har lavet kurvene i! :D
    Du må lige dele linket hvor man kan få Zpaghetti til den pris!...altså selvom jeg ikke må købe mere garn ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...