tirsdag den 15. marts 2011

Forårsshopping

Sikke et fantastisk solskinsvejr over os i dag. Varmen af solens stråler kommer helt ind under huden og snart er der bare noget godt på vej...F O R Å R E T og jeg glæder mig rigtig meget. Vinteren har været lidt for lang og endelig ser det ud til, at Kong Vinter er slut for i år.
Det der barsel jeg er på og efterhånden allerede har været på i 7½ måned er ret dyrt! Der er simpelthen alt for meget tid til at bruge penge! Men der skal jo også lidt nyt til og det er skønt med forårets sarte pasteller.
Emma bliver i hvert fald fin og forårslækker.

1# Angulus kondi fra Søstjernen i en varm grå med lyslilla syninger - så pige fine.
2# Angulus kondi - tjek lige stjernerne ud på siden;)
3# Pompdelux hoodies - en til den store og en til den lille. Synes egentlig ikke de skal have det samme tøj på, men hvad man har et standpunkt til man tager et nyt;) Elsker dem og de er bare bløde og lækre (ja både mine piger og deres nye hoodies;))
4# Pompdelux cardigan med stjerneknapper og skøn tunika med fine detaljer.
5# Langærmede t-shirts fra Milibe i gul og lyserød. Chinos fra Small Wings (tænk man kan få chinos til en snarlig 3-årig).
6# Nye strømpebukser og leggins fra Pompdelux.
7# Detaljer på de fine leggins.
8# Skøn sommerkjole i liberty fra Søstjernen - behøver jeg nævne, at Emma sov i den om natten den dag jeg kom hjem med den??? Søde lille skat.

Jeg kan kun anbefale Pompdelux. Så fint og masser af detaljer. Og rigtig billigt - eller alt er jo relativt, men jeg synes det er billigt.

Orv ja og så må jeg lige lave et indlæg snarest med alt det jeg har købt til mig selv.......nårh nej det behøver jeg jo ikke for jeg har ikke købt noget til mig selv!!! Hvad skete der lige med mig den dag jeg fik børn? Dert må være min tur næste gang...

2 kommentarer:

  1. Fine, fine sager. Men kan du så komme ud efter noget til dig selv!?!

    ;)

    SvarSlet
  2. Taaak:)
    Og ja det må være min tur snart;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...