fredag den 4. marts 2011

essie lakker


Ny "gammel" lak til min essie samling - Chinchilly! Gammel fordi jeg har haft den før og brugt den hele op, men jeg elsker den bare på!



Lidt nemmere at se farven her. Fundet på Google.



De her 4 über lækre farver finder snart hjem i min postkasse og jeg glæder mig til det bliver sommer med knald på farverne:)

Hov og så fik jeg lige læst i går, at essie's lakker FALDER i pris fra 125,- til 100,-. Det vil ske i april, så nu må jeg holde mig i skindet og ikke købe flere...før det bliver april!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jeg ville super gerne lære at gå med neglelak. og det tænker jeg også hver gang jeg får sneget mig en fin farve med hjem ;) men får aldrig taget mig sammen til at lære det. de ser skønne ud de farver.
    og mange tak fordi du har lyst til at deltage i min give away.

    Kh Sara

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...