torsdag den 16. juni 2011

Syer

Klokken var kun lige lidt i halv syv før begge piger sov her til aften. Det er altså rigtig dejligt, når der bliver lidt mere fritid og jeg orker hive sagerne frem inden jeg burde gå i seng. Halv syv. 18.30. Det er altså længe siden, at jeg har haft så lang en aften.
Jeg har klippet i det fine stjernestof til en tunika til Clara. Den bliver stor i starten - nærmere en tunikakjole. Jeg fik også færdiggjort en anden tunika i en dejlig orange/koral/lyserød, men den må jeg tage et billede af, når solen skinner igen.

3 kommentarer:

  1. glæder mig til at se dem!

    SvarSlet
  2. Tihi og minder dig så lige om, at jeg er nybegynder, ikk=)

    SvarSlet
  3. Fedt, fedt, fedt med kreatid og aftenro. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...