tirsdag den 21. juni 2011

Gaver







Både jeg, Anne og Vibeke fik simpelthen de fineste gaver i søndags til blogtræffet. Det var jo ligesom, at have fødselsdag!
Fru Schou og Apfelstrudel, Ninna og Anne, havde en stor konvolut med kreasager og Hama hjertet, som allerede hænger på døren.
Asli har broderet de fineste broderier med mine pigers navne og sat dem i rammer. Hun har endda ramt årstiden på broderierne, da Emma er født i foråret og Clara i efteråret. Derudover var der også sugerør i skønne sarte pasteller, knapper, perler og stof.
Gaia kom med en pose fuld af lækre sager og vi skulle selv vælge en nøglering. Så fine også med broderi på 'ROCK' og skønne farver. Derudover fik jeg den sødeste forklædekjole, som Clara kan passe snart og små brocher, æble og pærer - én til hver af mine piger.
Naninja har lavet de lækreste grydelapper og de er faldet på et tørt sted, så det var bare så dejligt:)
Moster Pips har syet den fineste pung med bambi broderi fra en gammel klokkestreng - og så med gul lynlås:)
Rikke har lavet den sejeste broche i skønne farver og snart må jeg besøge hendes butik på Blegdamsvej.
Jeg er bare rigtig glad for alle de skønne sager I havde med og det var jo slet ikke meningen, at I skulle have gaver med...ihh hvor er I bare søde;)

7 kommentarer:

  1. Blev også helt overvældet!! Og de navneskilte der er bare SÅ geniale!!
    Smutter gerne med forbi Rikke en dag hvis du vil have selskab :)

    KH

    SvarSlet
  2. Det vil jeg rigtig gerne have - dit selskab;) Og vi skal jo næsten lige tage Vibeke med også en dag i næste uge???

    SvarSlet
  3. Hov, gaven fra Ninna var faktisk også fra mig;)

    SvarSlet
  4. Anne, ej altså det var totalt gået forbi min næse;) Så skal der også lyde en kæmpe tak til dig:)

    Kh

    SvarSlet
  5. Skønne ting, du har fået :-) Jeg er rigtig glad for, at du blev glad for min. Det er altid lidt nervepirrende at give hjemmelavede gaver :-)

    SvarSlet
  6. Asli, du kan lige tro jeg er glad for din gave;) Når man laver så skønne ting som dig, så er der vidst ingen grund til den følelse;)

    Kh

    SvarSlet
  7. Med alt hvad i 3 har haft gang i,
    dejlig gavepose, skønne kager og rengøring af før så beskidte lokaler.
    Så er det mindste vi andre kan gøre,
    er da at "belønne" jer lidt !0)
    Endnu en gang tak for en hyggelig dag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...