onsdag den 7. september 2011

Sommermarked på Kunstakademiets Designskole

Designstuderende inviterer til sommermarked i Designskolens nye rammer på Holmen. Gør et unikt køb i en af de mange boder, hvor studerende sælger egne designs og kreationer.


Lørdag 10. september kl. 11:00 - 17:00


Der sælges alt fra smykker til illustrationer, håndtrykte tekstilvarer, strik, luksus designersko, grafiske prints, keramik og glas - og mange flere dejlige sager til dig selv, dit barn eller hjemmet.
På pladsen kan der købes øl og sodavand, kaffe og kage.


Husk kontanter, da der ikke kan købes på kort.


Adresse:
Philip De Langes Allé 10
1435 København K
I gården bag udstillingsbygningen

Bus 66, havnebus 901 og 902

Jeg vil se om min lørdag kan indeholde et smut forbi Designskolen. Jeg har været der tidligere til deres julemarked og det er virkelig fine ting de laver.

5 kommentarer:

  1. Har også tit været på julemarkedet, og øv ville gerne med her, men skal jo lige til diamantbryllup...

    SvarSlet
  2. Sikke en god lille servicemeddelse. Der ville jeg godt nok gerne forbi..:-) Hvad mon du får fingrene i..:-)

    SvarSlet
  3. Anne, mine weekender plejer også at være fyldt op med noget, som gør at jeg ikke kan. Men ikke på lørdag!

    Vibeke, du skal gøre det hvis du får tid...de er virkelig dygtige og relativt billige;)

    Anne, velbekommen da:)

    Maja, også mig;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...