onsdag den 7. september 2011

1 års ønsker

bObles fisk - super gode til mange lege
billede lånt her

Prinsessen på ærten
billede lånt her

Uldbody fra Living Crafts
billede lånt her

Uld/silke body med det fineste hulmønster og blød blonde fra Joha
billede lånt her

Hjemmesyet - tøj og sager
billede lånt her

Bogstaverne C L A R A fra Design Letters
billede lånt her

Flexi Bath - badekar lige til at klappe sammen, perfekt i vores mini badeværelse
billede lånt her

Katvig sengetøj i juniorstørrelse
billede lånt her

Klassiske børnebøger bla. denne Peter Pan og Wendy, som har nogle ret fantastiske illustrationer
billede lånt her
Nogle af ønskerne som er kommet på Claras ønskeseddel. Det er selvfølgelig lidt af et luksusproblem, men jeg har haft svært ved at finde på noget. Da vi ikke ligefrem boltrer os i ledige værelser eller kvadratmeter har vi ikke plads til alt det plastik-bras. Nu er Clara jo også lillesøster, så der er jo nogen der har fået det hele lige så hun kan lege med det.

Så der er ikke så meget "legetøj" på ønskesedlen. Til gengæld er der masser af lækre sager og når jeg nu kan bestemme hvad hun ønsker sig, så bør jeg da udnytte det, ikk?

En stor del af dagen i går brugte jeg på vores gave til Clara. Jeg er blevet ret begejstret for de der fotobøger. Emma fik en i julegave (som jeg lavede) og hun har virkelig kigget i den bog maaange gange. Hun elsker at se på billederne af sig selv som baby og høre mig fortælle historier om dengang for 3 år siden.
Så 173 billeder blev uploaded og så har jeg ellers brugt adskillige timer i går aftes på at skrive små billedetekster og redigere hver og én side. Når man har brugt så lang tid på det er det ret spændende hvad produktet rent faktisk ender med at koste, da jeg har oplevet mange forskellige priser. Men jeg blev heldigvis positivt overrasket og glæder mig nu bare til at se bogen...nok lidt mere end Clara gør lige nu, men jeg er sikker på, at hun vil få masser af gode timer med sin bog.


Alle billeder er lånte og kan fjernes ved ønsket om dette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...