tirsdag den 20. september 2011

Ny vej



Der er sådan et cykelløb i København i disse dage. Vidst nok den største sportsbegivenhed der nogensinde har været. Den fylder lidt og var skyld i, at jeg cyklede en anden vej hjem i dag. På Nordre Frihavnsgade i enden nærmest Strandboulevarden kom jeg forbi en butik - FURNISH - MAN MADE FURNITURE. Her har Anne Novak dekoreret facaden rigtig lækkert og jeg måtte stoppe op og nøjes med at lure ind af vinduerne for i dag. Der er nemlig kun åbent onsdag til lørdag. Men lige umiddelbart så jeg mange lækkerier...
Ny vej dækker også over en anden ting. En beslutning. En ret stor beslutning, men om ikke andet er jeg sikker på, at den er helt rigtig. Nu ville jeg bare ønske, at Rom blev bygget på en dag, men sådan var det jo ikke. Jeg må væbne mig med tålmodighed.

6 kommentarer:

  1. hm det sted har jeg heller ikke lagt mærke til. Åhh det med ny vej lyder spændende (håber jeg) gad vide hvad det dækker over...

    SvarSlet
  2. Jeg bliver også nysgerrig nu ;) Men godt du ved det er den rigtige beslutning, sådan noget kan man bare føle.

    SvarSlet
  3. Ej ja, man bliver da helt nysgerrig af at læse med her!! fortæl fortæl :-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det fedt ud.... Lidt spændende og måske en smule skræmmende med den der nye vej...
    Kh V

    SvarSlet
  5. Godt med nye veje, de gamle bliver så velkendte og til tider kedelige, så velkendte at "man" ikke kan huske hvilken vej "man" kom hjem. "Man" kørte den bare;-)

    SvarSlet
  6. Det dækker heldigvis over noget, som en dag nok skal blive godt. Der skal arbejdes for sagen, men vi tror på det!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...