mandag den 15. november 2010

Ihh hvor jeg glæder mig

Jeg glæder mig faktisk bare rigtig meget!

Min søde søster bor i udlandet med sin familie. De har snart boet derude i et helt år. Indtil i sommers har de været meget hjemme i DK, men siden sommeren gik på hæld har det været nogle meget kortvarige besøg.

I morgen kommer de til DK og jeg skal besøge dem straks sammen med mine to små piger. Der er en kusine og en fætter på 3 og 4½ år. Uhada hvor jeg bare savner dem! Deres små dejlige smil og de skal have en kæmpe krammer fra moster...

Jeg savner virkelig også bare min søster! Hun er alletiders verdens bedste søster på den rigtig fede måde... Da jeg var på barsel med Emma var hun også på barsel, hun har været privat dagplejer for Emma og vi har i det hele taget bare tilbragt rigtig meget tid sammen, men det er jo så af gode grunde blevet lidt anderledes.

Jeg håber på, at jeg snart kan tage min familie med ned og besøge dem igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...