onsdag den 8. februar 2012

Studiedag




Pigerne er afsted, mens jeg har fået lidt for hånden - og selvfølgelig kaffe og en croissant med marcipan og mandler;) Printet, ordnet og klar til at blive lavet til kompendier til det nye modul på mit studie. Det er en høj stak af hvidt papir med rigtig meget der skal læses om videnskabsteori, forskningsmetodologi, filosofi og etik.

Min orkidé er sprunget ud med de smukkeste blomster og alle 6 nye skud er blevet til noget. Det er altså sjovt, som man kan sætte en slatten orkidé ind i mørket og så kommer den igen efter et par måneders dvale.

Nå ja, og så kom der lige 50 flyttekasser og invaderede min stue!! Aner ikke rigtig hvor jeg skal ende eller begynde?? Men de skal i hvert fald være fyldte allesammen om 9 dage for der kommer flyttebilen. Spændende og skræmmende på én og samme tid.

4 kommentarer:

  1. Uhhhh vi må altså holde studiedag sammen snart!?!?!? Og få læst self, men også hygge at holde pauser sammen :)
    I siger bare til hvis der er for mange kasser!!

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, det skal vi da gøre og så skal vi helt sikkert også have kage, ikk? ;)
      For mange kasser - tror næppe vi får det problem?

      Slet
  2. Søde Mille. Velkommen hjem til kulden, nåh nej varmen. Dejligt at I havde så skøn en tur. Glæder mig til at opleve jeres nye slot.
    Kh V

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker søde V:) Ja, du må snart se vores nye crib!!!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...