lørdag den 11. februar 2012

smugkig

Indgang og alle værelserne.
Køkken - fuld af jakker, tasker og den største bølle, som gemmer sig;)
Kig ned til søerne;)
Fra stuen ud mod køkken alrummet.
Et lille kig fra vores nye lejlighed - desværre kun i iPhone kvalitet. Det er vildt at tænke på, at vi om præcis en uge på samme tid sidder i sofaen i den nye lejlighed. Status på pakningen af flyttekasser lyder på 19 styk. Jeg har tilbragt min formiddag i Elgiganten, hvor jeg forsøgte at skabe klarhed over hvidevarer. Det lykkedes tildels, men det var vidst kun pga. god betjening. Nu kommer der i hvert fald en stærk mand med et kølefryseskab, en vaskemaskine og en opvaskemaskine i løbet af næste uge.
Jeg elsker billeder af børn og især sovende børn. Jeg har lige listet mig ind til mine to egne sovende børn - den mindste med feber. Bryder mig ikke om når de er sløje, så skal jeg altid lige ind og tjekke en ekstra gang . . . og igen;)

4 kommentarer:

  1. Ej den ser lækker ud den lejlighed! Smukke unger:-)
    Tak for det fine Hollys tøj:-)
    Kh Julie (Julielykke fra ts:-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julie
      Tak;) Godt du har modtaget Holly's - har været på ferie, så glemte helt at tjekke op på det:)
      Kh Mille

      Slet
  2. Den ser super ud jeres nye lejlighed.
    ...og jeg tjekker også 1, 2 og flere gange når mine små älsklinger er sløje.

    SvarSlet
  3. Takker;)
    ...godt jeg ikke er den eneste som sidder på nåle, når de skranter;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...