tirsdag den 21. februar 2012

frokost


Indimellem skal frokosten være lidt mere spændende end de flade rugbrødsklappere. Men jeg elsker rugbrød og når jeg pga. flytningen ikke selv får bagt rugbrød kan jeg kun anbefale emmerys' maltrugbrød med masser af kerner og 100% økologisk. Det smager godt i al sin enkelhed.

Frokosten i dag blev hytteost rørt op med rødløg og purløg, friske rejer, avokado, lidt mere rødløg, cherrytomater, salt og peber. Havde det hele i mit køleskab og nyder bare en stille frokost i mit nye køkken/alrum, mens jeg kigger ud af vinduet ned til søerne.

Om lidt skal jeg til at kigge på lidt mere indretning. Hvad vi skal have til alle vores bøger, alle mine studiesager, kreasager og så videre. Det er bare lidt som at det der med studie og arbejde fylder lidt for meget, når vi meget hellere vil på plads.

3 kommentarer:

  1. GUUUUD hvor gad jeg godt kunne lide rejer! Mums..

    SvarSlet
  2. Det ser så lækkert ud! Mums, det skal jeg da have prøvet snart;)

    SvarSlet
  3. Har lige opdaget din blog... nu kan jeg da slet ikke vente til det bliver frokost i morgen, så skal jeg helt klart have en kopi af den tallerken der ; )

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...