tirsdag den 28. februar 2012

mere pigeværelse



Pigernes værelse står først på prioriteringslisten her i indretningsprocessen og hvad er mere belejligt end aflyst undervisning i dag?
Jeg nyder, at deres værelse begynder at tage form og kan slet ikke vente til manden får tid til at hænge ting op derinde. Jeg har masser af planer endnu, men jeg vil også gerne beholde noget gulvplads derinde.
Det lille skab med glaslåger på komfuret fandt jeg i søndags på loppemarkedet i remisen. Det måtte vi have med hjem til det lille børnekøkken. Jeg har beklædt det indvendigt med røde køkkentern.
Der er også kommet græs på gulvet derinde og det har begge piger virkelig nydt at dase på i weekenden.

8 kommentarer:

  1. Det ser bare SÅ lækkert ud! Sikke en orden på reolen... så længe det varer ikk?;-)
    LÆKKERT TAPET!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe jeg har heldigvis en mand som er vild med at rydde op;)

      Slet
  2. Hvor er det fint:-) He, he jeg tænkte præcis som julie, gad vide hvor længe den fine farve inddelte bogreol forbliver så ordentlig!

    SvarSlet
  3. Det bliver SÅ fint derinde:) Jeg er altså også lidt forelsket i det der græs. Tror Anna må have det når jeg (engang) skal have indrettet hendes eget værelse...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så fint med græs;) De elsker begge at tumle på det og har allerede flere gange siddet der og læst i bøger.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...