mandag den 25. april 2011

Påsken 2011














Påsken tilbringes i sommerhuset. Vi har bare slappet af og hygget. Lavet påskeæg og hoppet en hel masse, for det er bare sjov og ballade, når man snart bliver 3 år. Det er altså bare skønt sådan at komme lidt væk fra det hele. Man kommer i et helt andet tempo og så noget som sengetider, vasketøj og nullermænd glemmer vi let. Det skal mærkes at vi har ferie.
I dag har vi holdt den helt store påskefrokost med familien. Det er vildt at tænke på, at mine piger er 5. generation der kommer ud i stranden, hvor sommerhuset ligger.
Emma og Clara har været på æggejagt sammen med sin fætter og kusine, da påskehønen havde lagt 4 kæmpe store æg i haven. Selvom Clara kun lige har rundet 7 mdr er hun en opmærksom lille pige, så det var helt rigtigt, at påskehønen også havde lagt et æg til hende - det er da vigtigt, at hun ikke føler sig snydt - og hun var meget glad for at rasle med det fine papæg (chokoladerne ender det nok med at moderen eller storesøsteren spiser en fredag foran Disney Sjov;)). Der findes fine billeder af æggejagten, men dem tog jeg med min fars spejlrefleks! Sådan et er jeg ikke så heldig at eje...endnu;)

Rigtig dejlig påske.

5 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, kære Mille. Kan godt forstå du ikke ville hjem igen! Og blev lige totalt lækkersulten der igen selvom jeg da egentlig gnaskede en del chokolade her i weekenden alene..

    KH

    SvarSlet
  2. Det er bare det bedste at være i sommerhus:) Jeg har også været i sommerhus det meste af ugen, dejligt!

    SvarSlet
  3. Anne og Anne;)
    Det er næsten ikke til at holde ud at komme hjem i lejligheden - her er alt for lavt til loftet og for meget rod og vasketøj;)
    Hihi påskeæggene var på størrelse med hønseæg og jeg vil slet ikke ind på hvor mange jeg spiste;)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare hyggeligt ud!!! Vi har også været i sommerhus i påsken - ved Vesterhavet - det var fantastisk!!! Og hvor heldige kan man lige være med nærmest sommerligt vejr??
    Dejlig blog du har, som jeg glæder mig til at følge :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Tina - tak, det er bare lækkert med sommerhus i godt vejr og påsken var helt fantastisk!
    Jeg kigger forbi hos dig...
    Kh Mille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...