onsdag den 20. april 2011

Fødselsdagsinvitationer







Der har været sving i den helt store invitation-produktion. Der er jo en lille pige, som snart fylder 3 år og det skal jo fejres med fest og ballade.
Jeg har hygget mig med bogstavsstempler og Djeco. Fordi Djeco laver bare de lækreste produkter til krea-børn (og ja i en alder af 27 må man gerne lade som om man er et barn;) for jeg elsker bare deres skønne sager). Farverne er skønne og Emma har selv sat klistermærker på...
Stempelpuderne er bare lige mine farver (altså der manglede måske lige en gul) og til den nette sum af 75,- for hele 8 farver...dét er altså billigt (eller billigere end Panduro i hvert fald).
Glæder mig til at fejre min lille store pige.

God dag derude - det bliver en fantastisk onsdag med solskin og glæde. Vi skal på Københavner-tur med dejlig veninde og datter. Pigerne vil se hvor Dronningen og Prinsesserne bor, så vi skal ind på Amalienborg. Måske også ud og sejle på kanalen og helt sikkert forbi Agnes til Prinsesse-cupcakes;)

4 kommentarer:

  1. Ej altså hvor er de bare fine. elsker stempelbogstaverne..

    Og ja, totalt misundelig på agnes cupcakes ;)

    KH

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine invitationer, er også helt vild med Djeco´s ting. Skøn blog du har.

    SvarSlet
  3. Hej Mille!

    Tror det er dig, jeg har modatget en fin påskepakke fra, 1000 tak :) Posen bruger jeg til mit hækletøj:)

    Hvor har du købt de fine ting fra djeco? Har søgt lidt, men uden det store held.

    Glæder mig til at følge med her hos dig:)

    Vh. Sanne

    SvarSlet
  4. Kabakü - velkommen til=) Jeg kigger også forbi hos dig!

    Sanne - ih hvor er det bare godt fundet;) Var helt ked af, at jeg ikke havde skrevet min blog på kortet. Godt du kunne bruge påskepakken og posen er fantastisk til hækletøj - det har jeg nemlig også selv;)
    Djeco sagerne køber jeg hos Banditten på Østerbrogade - de har en netshop (banditten.com) og jeg kan lige hurtigt se, at det meste er derinde;)
    Jeg kigger også forbi hos dig...

    Kh Mille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...