lørdag den 16. april 2011

En hektisk weekend


Det er hvad vi har. Når moderen melder sig til børnebazar i Remisen og manden jobber. Hvad så med pigerne? Den store har været venligst udlånt til dejlig veninde med mand og baby. Hun har set farlige dyr på Zoologisk Museum, hvis man spørger hende. Tak til de dejlig vennepar, fordi de vil være en del af vores liv og ikke mindst vores pigers liv. Vi glæder os til deres lille trold på blot 3 måneder også vil lånes ud.
Clara synes det var en anelse kedeligt ovre på Børnebazaren. Så føles 3 timer pludseligt meget lange.
Da det sluttede i Remisen kl. 16 skulle Emma hentes hjem fra den anden side af Rigshospitalet.
På hjemturen blev klokken tæt på sovetid og selvom jeg havde alletiders agenda om, at ingen skulle falde i søvn - ja så er det vidst ganske tydeligt, at alle faldt i søvn! Den mindste i den ene ende og den største i den anden og jeg kan love Jer de snorkede om kap;)
De er begge båret direkte ind i hver deres seng og har sovet lige siden, så der har været lidt tid til at svinge hæklenålen, men produktet er en gave, så den må jeg vise Jer en anden gang. Men fint det bliver det.

I morgen venter en ny dag i Remisen. Heldigvis sammen med min skønne skønne veninde, som jeg også har hygget mig med i dag. Det opvejer lige de 6 timer. Og indkomsten ja den er også ganske fin - omend den nok ikke bliver lige så høj i morgen. Godnat....

Ps. Bemærk lige hvordan en neon pink mor sko har sneget sig med på billedet og hvor vi dog matcher - mor og datter;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...