onsdag den 23. februar 2011

Nederdel












Så lykkedes det!
1 styk halv sol nederdel i lilla fløjl med prikker. Elsker gul og lilla sammen;)
Jeg har stadig meget at lære, men for første gang har jeg syet noget og været helt enormt tålmodig (det var ret svært for mig). Hader kantbånd og har riet det på - det tager jo en evighed;)
Men jeg har også lært af de der dumheder jeg begik mig, som betød optrevling:/ Så nu vil jeg øve mig lidt i denne model og forhåbentlig få lavet nogle fine forårs og sommernederdele.

Jeg er spændt på hvad den unge damer siger til den, når hun kommer hjem fra sin 1. dag i børnehave. Hun har jo trods alt selv været med i Stof2000 og valgt stof.
Det er bare skønt med produktiv krea-tid!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Den unge dame bliver kæmpe lykkelig. Den er nemlig super fin. Jeg er også total til gul og lilla så er sikker på at det bliver et hit.

    SvarSlet
  2. Tak sødt af dig;)
    Du er jo ret dygtig til at sy, hvordan samler man sådan en sag med ribben, så det bliver helt ens?

    SvarSlet
  3. AIJ, hvor er den fin! Er den svær at sy? (spørger sy-spasseren, der STADIG ikke har åbnet kassen til den symaskine jeg købte i julen. Men jeg skal snart...) :-)

    SvarSlet
  4. Hej øglemor
    Nja, altså jeg har lavet et par fejl, men det er jo learning by doing;) Tror og håber på, at det går nemmere med den næste;)
    Mønstret er fra Stof2000. Synes deres mønstre er meget lige til.
    Du må lige få pakket den ud og kaste dog ud i syjunglen - man kan jo lave nogle ret fede ting...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...