fredag den 25. februar 2011

Fredag, børnehavestart, Disney Sjov, popcorn, chokolade og weekend














Vi er så trætte. Trætte på den gode måde. Af oplevelser. Af frisk luft. Af børnehavestart.

Svesken har haft tre dage i børnehave og hun er så sej til at gå i børnehave. En børnehave, hvor frokosten laves af børnene mht skrælning og hakning af grøntsager og af de voksne på et bål på legepladsen! Frokosten serveres også på legepladsen og hvad er mere lækkert end frisk luft og røde børne kinder?

I aften står den på livretter, Disney Sjov, popcorn, chokolade fra Peter Beier og hygge med dyner og puder.

Dét er fredag som vi kan lide dem og Emma spørger ofte om det snart er fredag, men det forstår man jo godt;)

Det er starten på en fantastisk weekend...

God weekend!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. årh hygge. og hvor pudsigt vi bor så tæt på hinanden ;)

    SvarSlet
  2. Hej! Jeg har fået din adresse af smilerynker, så jeg kan aflevere din Macarons-præmie ;o)) Jeg bor tæt på dig og var forbi, men kunne ikke rigtig finde dit navn nogen steder. Jeg kommer forbi igen senere i dag. Du må meget gerne skrive til mig på 26250212, så du kan få din præmie. KH Mette fra Tofino Books

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...