onsdag den 23. november 2011

lejlighed

I går aftes så vi en lejlighed vi har fået tilbudt. En stoooor lejlighed. Vi får i hvert fald mangel på møbler og det er godt nok lidt af et luksusproblem i forhold til den lejlighed vi ejer lige nu.
Fra vinduet i spisestuen er der et lille kig ned til søerne og det så hyggeligt ud med alt lyset, da vi så lejligheden om aftenen.
Køkkenet er også stort og har en milliard skabe - at det så lige er sådan et hvor hvidt møder bøg må vi leve med;) Køkken/alrummet er stort og man træder lige ind i det, når man åbner hoveddøren.
Badeværelset er større i virkeligheden end jeg har fået det tegnet. Der er mere gulvplads og brusehjørnet er stort.
Depotet på bagtrappen er det gamle fælles toilet og det er ret praktisk med sådan et til opbevaring af alt det man ikke skal bruge hver dag, men alligevel ikke gider gå på loftet efter hver gang.

Bum bum what to choose...

13 kommentarer:

  1. uha, hvis jeg havde chancen for en større lejlighed her på øbro... suk :)

    SvarSlet
  2. Wauw for en luksus. Hvor ser den fantastisk ud og så på Østerbro. Jeg var helt klar hvis det var mig...:-)

    SvarSlet
  3. Gå for det. Mere plads er da bare fedt med børn i huset! Selv drømmer jeg om mere plads, vi har 120 kvm. det lyder af meget men det er det egentlig ikke med to halvstore børn i huset...

    SvarSlet
  4. ja jeg sagde også haps :) kan køkkenlågerne mon males? så man ikke så på hvid med bøg...?

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor er det spændende :-)

    SvarSlet
  6. Det ser lækkert ud. Jeg har i 1½ mpned boet med "hvid-møder-bøg" og har lært at leve med det...

    SvarSlet
  7. Anne - I know;)

    Vibeke - Ja, det er jo lidt vildt med sådan et tilbud og så endda på Østerbro!

    Gaia - Du har ret, det virker som et palads nu, men to piger som bliver større - de fylder;)


    Tante gul - det tror jeg ikke man, når det er leje:/ men måske man kan skifte lågerne ud og gemme de gamle;) det er vidst et HTH køkken;)

    Camilla - ja meget spændende!

    Gitte - tak fordi du skriver det;) tror også godt jeg kan leve med det, når jeg får 5 værelser og 120 km2 på indre Østerbro!

    SvarSlet
  8. Plantegningen ser da fantastisk ud, mon ikke du overlever køkkenelementerne :)

    SvarSlet
  9. Spænden blog du har. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  10. På tegningen ser det da ud som om at de m2 er godt fordelt og køkkenet kan måske friskes op med nye låger? Beliggenheden lyder heller ikke dårlig! Uha boligmarkedet her ovre er godt nok en blandet landhandel (i hvert fald når man skal leje...). God jagt;)

    SvarSlet
  11. Det ser spændende ud:) Glæder mig til at høre, hvad det ender med:)

    SvarSlet
  12. Michelle - jeg tror jeg overlever;)

    diy se her hvordan - tak:)

    Cæcilie - de er nemlig rigtig godt fordelt hver og en m2! Præcis man skal holde hovedet koldt i lejebolig jagten...

    Malene - hehe jeg glæder mig også til at høre hvad det ender med;)

    SvarSlet
  13. Den ser ellers stor og godt fordelt ud. I tager den da, gør I ikke?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...