søndag den 15. april 2012

velfortjent weekend

Den grønne drue sad faktisk fast på klasen med blå druer...










Stor koncentration når der skrives i de små notesbøger

Min nye jersey kjole


Det har været en stressende uge, da den stod på eksamen i torsdags. Det sjove, spændende og ja faktisk det hele bliver altid sat lidt på standby. Det er derfor ekstra fedt, når det udløser en god karakter. Bagefter var jeg lettet, glad og mest af alt træt. Fredagen gik med skiftevis at sove eller se dårligt tv. Det sker ikke så tit for mig.
Weekenden har været uden aftaler og det var helt med vilje. Så har jeg ladt op igen til en ny uge, men den byder heldigvis på ferie for mit vedkommende.
Vi har nydt at være sammen. Tegnet, bygget med duplo og spist pita'er med falafler. I dag har vi delt os op med pigerne, da Emma skulle svømme. I mens tog jeg mig en pause på Pixie med magasiner og varm chokolade, da Clara tog en lur i klapvognen. Vi samlede os igen til en eftermiddags smoothie og kaffe, fordi det uventet blev regnvejr. Weekender er bare det bedste...
Håber også du har haft en god weekend?

8 kommentarer:

  1. Din weekend ser rigtig hyggelig ud og dejlige billeder. Hos os er den foregået i nogenlunde samme tempo, kun afbrudt af hyggeligt gæstebud lørdag : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, sådanne weekender er bare guld værd:)

      Slet
  2. Skøn weekend her, i laaaangsomt tempo. Tillykke med eksamen.
    Kh. MiA

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker... Vi var så seje, Helle og jeg;)

      Slet
  3. Ligner en dejlig begivenhedsrig weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sjovt nok, når vi ikke har haft planer - men alle de små ting er bare skønt;)

      Slet
  4. Ahh, en skøn weekend.. Og en fin blog du har her.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...