søndag den 1. april 2012

mere på den




Vores weekend startede allerede fredag morgen og den har været fuld af arrangementer, da pigernes tante blev udnævnt løjtnant og fødselsdag. 
Det er jo også helt obligatorisk med et smut forbi én af Østerbros legepladser - lidt surt at det skulle foregå iført flyverdragt og vinterstøvler igen. 
Nå ja og så har jeg været mere på den end med på den i dag, da jeg desværre vågnede op i morges og havde det rigtig skidt. Det er lidt af en udfordring at være dårlig, når man er alene hjemme med to små piger. Derfor bestod aftensmaden af havrefras med mælk på, masser af Rosa fra Rouladegade og en masse legetøj der nu er spredt over hele lejligheden. 
Da yngstebøllen gik til ro for natten fandt E og jeg en rest is fra forleden og den skulle jo nødig gå hen at blive dårlig. 
Nu er der ro i det lille hjem og så vil jeg tage mig en velfortjent lang nattesøvn. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...