tirsdag den 20. december 2011

kære julemand

vandkaraffel eva trio - lysestage liebe - pude luckyboysunday - lysestage mogens lassen - sengetøj hay - termokande stelton - vandkaraffel menu - pude hus luckyboysunday - krus mor liebe - glas ikea 
kjole best behavior - t-shirt modström - støvler ca'shott - støvler ca'shott
vendbar cardigan stine goya - vendbar cardigan stine goya - nederdel n'umph - t-shirt modström
Ønsker mig mange ting. Spændt på hvad jeg får - særligt at manden min, men i virkeligheden ønsker jeg mig allermest en rar og dejlig jul med alle dem jeg holder af. Julen har fået en lidt anden betydning efter jeg er blevet mor. Det er jo hjerternes fest og vi skal lave en masse dejlige ting sammen med bedsteforældre, tanter, onkler, fætre og kusiner på kryds og tværs. Håber vi får en magisk jul med 4 små, søde og forventningsfulde børn. Vi har fortjent lidt ro og hygge, hvem har ikke det?

Men så igen så ville det da være dejligt med en ting eller to fra mine collager under juletræet;) Eller msåke bare noget helt andet, som jeg slet ikke ved at jeg ønsker mig! Sådan nogle gaver er også rigtig gode og min søster kender mig som regel rigtig godt når det kommer til gaver.

Jeg mangler selv at købe 3 gaver og så mangler vi at bestemme os for hvad pigerne skal have. Håber snart at kunne sætte hak ved alle julegaverne, for inden jeg ser mig om så er det jul.

God tirsdag - i morgen er det årets korteste dag og så kan det kun gå den rigtige vej mod forår, lys og små grønne spire - det er en årstid der er værd at vente på...

6 kommentarer:

  1. Lækre ting, du ønsker dig:)

    SvarSlet
  2. Jeg har også kigget meget på Steltonkanden, lige i den farve, du også har udvalgt. Den er rigtig lækker ligesom de andre ting, du ønsker dig :)

    Hav en fortsat dejlig uge.

    SvarSlet
  3. Lækre ønsker, der er et par gengangere på min ønskeseddel :)

    SvarSlet
  4. Det kunne næsten være min ønskeseddel det der :)

    SvarSlet
  5. Dejlig blog du har her :)

    Lækker ønskeseddel :)

    Mon ikke du får lidt derfra :)

    Ja, en lysere tid, det glæder jeg mig til. Når træerne springer ud, og himlen er lidt mere blå :)

    Også god tirsdag til dig :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  6. Åhh suk. ALLE de ting måtte godt bo her!!!

    Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...