mandag den 19. december 2011

hjerter og stjerner










Når frokosten serveres i hjerte og stjerne former, så bliver der spist op? Så lidt skal der til. Og moderen indrømmer gerne, at det er lidt hyggeligt at lave, men hvad med resten? Altså resten af rugbrødsmaden? Ja, den må moderen jo så spise;)

Den anden dag vandt jeg en rigtig lækker give away inde hos Marie. Fem nøgler rigtig lækre økologisk baby bomuld. Dem er jeg rigtig glad for og måske jeg allerede har et lille projekt i tankerne...

Emma og jeg har lavet prisme-engle i formiddags og bagt pebernødder i eftermiddags. Hun forstår virkelig ikke hvorfor vi hele tiden siger det er jul, når hun ikke får nogen julegaver. Det der venten er altså noget abstrakt noget, når man bare er 3 år gammel.

I går aftes vandt jeg faktisk endnu en give away, men den må jeg lige vise senere...

1 kommentar:

  1. Godt de er kommet frem :-) ... og god idé med at lave rugbrødsmad og grønt lidt sjovere :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...