fredag den 2. december 2011

gaver og grød





Herhjemme spiser vi grød til morgenmad om vinteren og der findes rigtig mange gode blandinger, som smager godt samtidig med at de er sunde og nærende. 
Når posen er tom skifter vi oftest til en anden slags grød og i dag har vi fået irma's økologiske grød nr. 3 som er med - ja alt det der står på indpakningen. Der er mange fordele ved det fælles grød måltid på travle morgener og så giver det glade maver.

I morgen aften står den på tøsefødselsdag og gaverne er lige blevet pakket ind. Det sker ikke så tit, at jeg er i så god tid - men det er bare så rart, når gaven er klar og parat. For ikke at nævne at jeg allerede den 30. november har købt mandens julegave. Den ligger også bare indpakket og klar parat - på et hemmeligt sted selvfølgelig.

Hvad der gemmer sig i gaverne må jeg vise, når fødselaren har åbnet dem.

6 kommentarer:

  1. Grød smager altså også bare godt:) Du må endelig sige til, om den fra Irma er god. Kunne godt bruge lidt variation:)

    SvarSlet
  2. Det gør det nemlig;) Den er testet i morges - både store og små spiste den med velbehag, så jeg kan godt sige god for den. Änglamark laver også to forskellige müsli, som er ganske gode til grød. Det er faktisk dem vi har spist de sidste to vintre. Men i denne vinter har jeg haft brug for lidt mere variation.

    SvarSlet
  3. Jeg laver nogle gange havregrød med æbletern og kanel, det er altså også godt:)

    SvarSlet
  4. Grød er bare det bedste, og der kan virkelig laves mange variationer;)

    SvarSlet
  5. Vi elsker også Irmagrøden. Især har vi kastet os over nr 5. det er den man spiser til aftensmad.
    Kh V

    SvarSlet
  6. Kig lige forbi min blog :-) Du har været heldig at vinde min give away i søndags....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...