onsdag den 14. december 2011

i dag








I dag startede med 6 timers intensiv læsning om børn og psykiatriske lidelser. Det holdt hårdt, så bagefter tog jeg på julegaveshopping. Det holdt også lidt hårdt. Men mest måske fordi vejret drillede og det selvom jeg anede en smule sol på lidt lyse-blå-grå himmel i morges.

Der kom hele 7 julegaver med hjem og det føles bare rigtig godt på stresskontoen. Det blev også til en gave til mig selv, da jeg har savnet mit Kranz&Ziegler armbånd, som jeg fik i fødselsdagsgave. Det er på mystisk vis bare pist væk. Jeg tror, at jeg har tabt det for jeg har ledt alle vegne! Finanserne her i december er dog ikke til et nyt Kranz&Ziegler, så jeg har købt lammeskinds snor, en lås, en swarovski krystal og en stor perle med similisten. Manglede lige noget råt og enkelt.

3 kommentarer:

  1. Jeg synes dit armbånd er mindst lige så fint som den "ægte" varer...

    SvarSlet
  2. Jeg synes dit armbånd er rigtig fint! Virkelig. Er helt vild med perlerne.

    / Christina
    frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Rigtig fint armånd! Og sejt gået at nappe læsning og massiv shopping første dag! Men der er nu ikke noget bedre end at kunne sætte flueben ved ens checklister, særligt i julen! Hvilket minder mig om hvor meget jeg selv mangler :-S

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...