fredag den 22. marts 2013

Give away vindere

Så fik jeg endelig trukket 3 vindere af min aller første give away! 

Sofie med bloggen her har vundet de fine øreringe. Tillykke!

Trine med bloggen her har vundet kæden med de to romber. Tillykke!

Maria med bloggen her har vundet kæden med trekanterne. Tillykke!

Send mig en mail på mille1000fryd@hotmail.com med Jeres adresse, så får jeg sendt de fine sager afsted til Jer. Endnu engang tillykke til Jer alle tre.

1000 tak til alle der deltog i min give away!

2 kommentarer:

  1. Ihhhhhh !!!!! HURRA for mig (og de andre vindere selvfølgelig) :-D
    Jeg sender dig straks en mail.

    KH Maria.

    SvarSlet
  2. Neeeeeeej, hvor er jeg glad!! Huhhhuuuuuu :) sender dig fluks en mail :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...