tirsdag den 1. januar 2013

et nyt år

Sådan et år går stærkt. Hvor kliché agtigt det end lyder, så flyver tiden bare afsted i en fart jeg ikke kan følge med på. Nu er det 2013 - det skal gerne være året, hvor jeg (endelig) bliver færdig med min uddannelse. Januar byder på eksamen efterfulgt af en bachelor der skal skrives. Det er spændende hvad jeg ender med at lave.
Nytåret blev fejret med manér og vi hyggede os så meget med den lækre mad fra meyers køkken, at jeg slet ikke nåede at få den foreviget med kameraet.
Dagen i dag har vi brugt på...ingenting. En tur ud i regnen forbi legepladsen, hjem i varmen igen, under dynerne med varm kakao, film og lidt popcorn.

Nå ja og manden stod i kø hos mcD efter den helt rigtige 1. januar menu.

I morgen banker hverdagen på igen og forude venter opgaveskrivning, refleksion og eksamen...uff!

Håber I alle er kommet godt ind i det nye år.

- Mille -


3 kommentarer:

  1. Godt Nytår kære Mille. Kunne godt lyde som vores dag i går - lige bortset fra at manden stod for hjemmelavede burgere...Uhmm.

    SvarSlet
  2. Lyder som et spændende nyt år I tager hul på :)
    Og ser ud som I fik taget godt afsked med det gamle

    Godt nytår

    SvarSlet
  3. Rigtig dejlige billeder. Og godt nytår.
    Jeg faldt lige over din blog og glæder mig til at følge med! :)

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...