tirsdag den 10. januar 2012

tirsdag







I morges var der en lille pige som meget stolt fik sin rygsæk på ryggen. Hun var helt i hopla og meget begejstret for, at hun nu også skal ud af døren om morgenen.

Jeg er i klinik i psykiatrien. Noget med børn og spiseforstyrrelser. Det er spændende. Hårdt. Og svært. I dag har jeg fået et kæmpe indblik i sygdommen og resten af ugen bliver ligeså.
Pigerne og jeg har været alenen hjemme i aften og vores madklub blev aflyst, så menuen blev derefter - GRØD - nærmere bestemt müsligrød med revet æble og en smule kanel. De elsker det og jeg nyder den ro og ekstra tid vi har sammen, når aftensmaden glider ned. Jeg er helt ør og træt, så jeg har meget tiltrængt smidt mig på sofaen foran tv'et og så var det jeg så indlægget hos hende her og så fik jeg lyst til at lave lidt på mit patchwork projekt - som nok aldrig bliver færdigt;)

2 kommentarer:

  1. Så nu har hun endelig fået en plads? Det var da også på tide! Det ser fint ud dit projekt:) Vi ses i morgen, ikk?

    SvarSlet
  2. øj et smukt tæppe. jeg ved ikke hvornår jeg bliver træt af sekskanter :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...