mandag den 16. januar 2012

Nyde før yde?


Er det ikke sådan det er??? Eller er det yde før nyde? Tror måske jeg har misforstået noget for det bliver nogle lange nætter de næste par dage, men jeg VIL have fri til at nyde min fødselsdag i morgen. Mærkeligt nok har jeg svært ved at lade Mad Men 4, den nye 3-d hæklebog og det nye Bolig Magasinet ligge... Det springer nærmest bare op i hænderne på mig!

Det burde være denne flotte stak der sprang op i hovedet på mig! Spændende men lidt svært at komme i gang er det jo altid, ikk?

3 kommentarer:

  1. Åh det er så svært at lade fornuften sejre! Men nogle gange så yder man lidt bedre når man har nydt lidt synes jeg (men sig det ikke til min kæreste, jeg forsøger at bilde ham det modsatte ind så opvasken ryger lidt hurtigere haha)

    SvarSlet
  2. Når du først kommer i gang så ser de bøger ret spændende ud :)
    Men det der 3D hækling, det skal jeg vidst se lidt nærmere på, det ser ret interessant ud.

    SvarSlet
  3. Damn, glemte helt min barselsplan om at gense alle MadMen afsnit. Nå men, den overspringshandling er fuldt ud legitim! :D

    Du må have en rigtig dejlig dag i morgen. Og pøj pøj med læsningen (synes da de ser okay ud bøgerne :))...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...