tirsdag den 7. september 2010

Søstrene Grene

Jeg eeeelsker Søstrene Grene og kan godt hygge mig derinde i en rum tid... Da hende her skrev om kludetæpper til den nette sum af 38,80 kr. måtte jeg en tur forbi i dag - jeg har jo virkelig god tid på barsel!

Jeg er kommet hjem med en masse godter - først kan jeg da lige anbefale disse fantastiske chokolader fra iChoc - især den hvide med Mango . . . mums ;) Og de er tilmed Finest Organic Chocolate.
Lidt lærreder i blandede størrelser blev det også til og så vil jeg kaste mig ud i neon, da jeg har nogle billeder inde i hovedet, som vil gøre sig godt på vores meget bare og hvide vægge (vi har snart boet her i 2 år!!! og stadig intet på væggene...ikke godt).
Det bugnede også derinde med rå sættekasser og selvom min datter allerede har en sættekasse i pink fra NeonLiving, så købte jeg et par sættekasser - de kan jo altid bruges som gaver??? Eller noget helt andet? Der er jo stor forskel på en sættekasse i neon akryl mod en hjemmegjort malet og klistret med forskelligt papir... Så har jeg også lidt at bruge min tid på, mens vi venter på lillesøster...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...