onsdag den 1. september 2010

Lækkerier på min trappe

Det var en skøn "overraskelse", at åbne hoveddøren i formiddags. Jeg har selv sørget for den, men man kan jo være lidt glemsom.

Aarstiderne havde været forbi med en dejlig MonsterFrugtKasse fuld af gode sager. Derudover en fiskekasse med aftenens friske fisk.
Kender I safterne fra Bottlegreen? Jeg er helt vild med hyldeblomst og granatæble - især blandet op med dansk vand! Skålede nytåret 2010 ind med denne fine lyserøde saft med bobler i, da jeg testede positivt den 31. december - vildt at der er gået så mange måneder siden og nu er det snart.

Jeg har været ude i totalt god tid i år - overgangssko og vinterstøvlerne er i hus. Jeg kunne bare slet ikke overskue, hvis det skulle være lige så svært, at finde vinterstøvler til Emma, som det var at finde sandaler. Om en uge har jeg termin med lillesøster og så er det rart, at vi ikke skal tænke på vintergarderoben - den er på plads.
Det blev til et par lækre grå støvler fra Angulus med hulmønster - elsker dem og hun er virkelig fin med dem på og så sidder de bare godt på hendes buttede fod.
Overgangsskoen er også fra Angulus i en støvet gammelrosa farve.




6 kommentarer:

  1. Hej Mille

    Velkommen til her i blogland... fin side du har fået lavet :) Sikke nogen lækre skokøb du har gjort.. har også selv været tidlig ude, dog med overtøjet, så nu skal skoene snart indkøbes :)

    KH Maria

    SvarSlet
  2. Kære Maria,

    1000 tak skal du have for din søde kommentar på min blog - du er den første, så det er jo lidt stort;)

    Ja, jeg er totalt forelsket i hendes nye fodtøj - så længe jeg kan bestemme står den på fodformet retro;)

    Hvad har du fundet af overtøj? Det kan være en jungle...

    KH Mille

    SvarSlet
  3. Jamen det var da så lidt.. lidt svært at nogen gange at finde frem til de nye bloggere.. men kigger altid når nye tilmelder sig, men kunne ikke se dit link til din blog når jeg trykker på din profil.. Men jeg søgte på dit navn via google og fandt dig sådan.. men du kan tilføje det inde under indstilinger, bare så andre kan finde frem til din blog :) Jamen der er også så eget flot retro omkring.. Jeg har købt flyverdragter fra Miniature og til vores dreng en jakke fra Oilily.. nu mangler jeg bare lige en ekstra fin jakke til min store pige.. :)

    SvarSlet
  4. Der er også virkelig mange spændende blogs - jeg har været tid om at komme i gang, men jeg synes det er en meget hyggelig verden fuld af inspiration, gode ideer og historier.

    Jeg må lige se på det med linket - det skulle jo gerne komme frem, så flere kan finde mig=)

    Elsker også Miniatures overtøj - min datter har hvert haft deres anorakker i både vinter og sommer udgave, så jeg tror også hun skal have én derfra igen denne vinter. Flyverdragten er der styr på, da jeg købte en Ver de Terre på udsalg sidste vinter. Så den ligger bare og venter...
    Hvor gamle er dine børn? Jeg har to årige Emma og en lillesøster i maven.

    SvarSlet
  5. de ser ellers rigtig indbydende ud de der safter, måske man skulle give det et forsøg, elsker hyldeblomst, men synes ikke der er mange steder man kan finde en go saft der smager rigtig.

    du skrev også inde hos mig at du har noget af det fine stof liggende fra stof 2000,Jeg vil meget gerne bytte eller købe et lille stykke på ca 20X20cm af det fine stof med uglerne, For
    det er helt perfekt :)

    glæder mig til at læse med fremover.

    Kh Sara

    SvarSlet
  6. Bournonville - Jeg elsker også hyldeblomst og lavede det selv denne sommer - virkelig lækkert!

    Ja, lad os da bytte et stykke stof, måske du har noget sjovt retro jeg kan bruge til min datters værelse?

    Kh Mille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...