onsdag den 27. februar 2013

jewelry by Kvadrat


Jeg blev rigtig glad i går, da jeg åbnede min postkasse. For der lå den fineste halskæde med en smuk konbination af træ, metal og farven mint, som jeg har været så heldig at få foræret. Jeg har den allerede på i dag og den står godt til striberne og mit nye halstørklæde fra Malene Birger, som jeg var så heldig at finde meget billigt på trendsales.

Du kan vinde kæden jeg har på i min give away lige her, hvor du også kan være heldig at vinde en anden kæde eller måske et par smukke ørestikkere.

Håber I nyder solskinsvejret i dag lige så meget som jeg!

Mille

Smykket er sponsoreret af Jewelry by Kvadrat. Jeg har selv taget kontakt til Jewelry by Kvadrat og spurgt om de ville være med til at lave en give away på min blog og ordene på min blog er altid helt mine egne.

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare smuk!
    Jeg må vist hellere lige kigge på din giveaway :).

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...