onsdag den 27. februar 2013

fridag

I går var jeg sådan en heldig én som først skulle starte min dag med en tur hos tandlægen, blot til tjek og rens naturligvis, men jeg bliver rædselslagen hver gang! Der var (selvfølgelig) 0 huller og fine tænder og jeg kan nu ånde lettet op de næste 9 måneder indtil næste tjek og rens;)
Bagefter ventede der mig verdens bedste dag sammen med ham jeg har aller mest kær, min kæreste. Vi var på Louisiana, nød hinanden, en lækker frokost og alt det smukke, sjove og finurlige der er på Louisiana - alt i mens de to små damer passede deres vuggestue og børnehave. Hold op det var dejligt med lidt tosomhed, holde i hånden og tale-sammen-uden-2-børn-afbryder-hele-tiden. Vi gør det bare alt for sjældent, men måske også derfor vi stornyder det så meget.

Så selvom dagen starter med besøg hos tandlægen kan det godt ende med at blive den bedste dag alligevel;)

1 kommentar:

  1. Så skønt for jer med en alenedag. Louisiana er jo de perfekte rammer til sådan en dag..:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...