lørdag den 17. november 2012

julens ønsker '12

Sofa fra sofakompagniet // smørboks fra gry fager // string reol fra string furniture //
kubus fra bylassen // print fra seventy tree
spejrefleks kamera eos m fra canon // musselmalet fra royal copenhagen // iPad3 fra apple
print af Martin Krusche hos mimi's circus // cykelhjelm fra bell // støvlet fra angulus


æsker fra hay // lysestage fra ferm living // print fra silke bonde
tæppe fra ferm living // pude fra luckyboysunday // sidebord fra normann copenhagen
lysestage/adventskrans fra ferm living // røremaskine fra kitchen aid // sengetøj fra hay
sengetæppe fra hay // kaleido bakker fra hay

Jeg ønsker mig virkelig mange ting og store ting. Livet på SU er efter 6 år lidt anstrengende. Heldigvis er det snart jul og lige bagefter jul har jeg fødselsdag! Nå ja og til sommer bliver jeg færdiguddannet og forhåbentlig får jeg et job. 
Jeg ønsker mig også masser af småting, plus alt det jeg slet ikke ved at jeg ønsker mig og overraskelser!

3 kommentarer:

  1. Hvor ønsker du dig mange fine ting :) Der er også nogle gengangere på min liste.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Der er vist også et par ønsker her jeg kan tyvstjæle:-D

    Fed smag du har!

    SvarSlet
  3. Lækre ting. Håber du får en masse:-)
    Kh Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...