søndag den 18. november 2012

glimt fra de små damers værelse

Først vil jeg lige starte med at sige, at det er uhyre sjældent de små damers værelse ser sådan ud. Normalen er at reolen er tømt og alt ligger på gulvet, som bliver højere og højere i takt med at vi rydder en sti til deres senge. I hverdagen føles det som skruen uden ende, men det er nu rart med et opryddet værelse, hvor pigerne kan finde deres legesager.

Derfor er de nye opbevaringskasser i træ fra Sebra virkelig et hit til sortering af dukkesager, duploklodser, biler og dimser. Den store reol fra ikea havde vi egentlig skrottet under vores flytning, men en god veninde var hurtig til at spotte, at målene på den passede perfekt på væggen bag døren. Alletiders løsning til alt det legetøj to børn får samlet sammen på få år og dejligt, at vi slipper for at kunne se det udefra gangen. Endnu mere smart er højden, så vi små pilfingre ikke kan få fat i perler, nips og mindre dimser. Den er forøvrigt boret fast i væggen, hvis de skulle begynde at kravle på den.

7 kommentarer:

  1. Uhh hvor jeg kender det med rodet!

    De fleste aftener får vi lige sparket en sti fra døren og hen til sengen, som jo typisk nok står i modsatte ende af døren!

    Er det virkelig grelt med roderiet, så ligger halvdelen af Frejas ting på Nannas værelse og omvendt. Og af en eller anðen grund er det somom man aldrig rigtig får ordnet sagerne i temaer og de rigtige kasser!

    Lækkert værelse forøvrigt

    SvarSlet
  2. Super fint. Og lækre farver!

    SvarSlet
  3. Hvor er det hyggeligt. Super lækre opbevaringskasser. Dem skal jeg vist lige have kigget nærmere på. :-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det bare et fint værelse! Er ret så vild med den der "tape" ramme! God inspiration!

    SvarSlet
  5. Og hvor bor de bare hyggeligt! Virkelig god ide med at gemme alle sagerne i reolen - det giver et roligt kig til den anden side af værelset. Det kunne jeg lige tænke mig - men desværre har vi en skabsvæg på den væg i vores børneværelse! Jeg er altså misundelig!

    SvarSlet
  6. Mille!!!! Hvordan kan jeg have misset det her indlæg!?? - Hvor bor de to små damer FANTASTISK - jeg vil også bo sådan, og have sølvsko og en lilla dukkeseng :)SÅ fint.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...