mandag den 26. november 2012

insta weekend

Vi har bare nydt den bedste weekend med gæster, lækkerier og glade børn. Både E og C havde hver deres lille veninde på besøg i dag - begge uden forældre og de legede bare så godt sammen. Tænk C er kun lidt over 2 år og hendes veninde fylder først 2 år inden nytår - det er da ret sejt, at man allerede knytter så stærke bånd og er gode venner.
Jeg havde gjort en pebernøddedej klar og jeg nåede slet ikke at tage billeder i processen. Men alle 4 piger var i gang med udstikkere og fik også trillet nogle flotte pebernødder.
Vi har taget forskud på julens godter og jeg har bagt æbleskiver både i går og i dag - stor portion, men de spiste rub og stub;)
Det selvhærdende ler er jeg slet ikke færdig med. Det er legende let og rigtig sjovt, at man kan lave noget på så kort tid. Jeg har også forsøgt, at lakere et hjerte og det blev ret fint.
Flere af de her weekender, tak.

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fine billeder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde en vintage taske(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-17.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...