onsdag den 12. februar 2014

lidt om forår hos Rikki Tikki


I går eftermiddags var jeg inviteret til, at se alle forårsnyhederne hos Rikki Tikki og da jeg sidste år var så heldig på Rachels blog, at vinde det her fine sengetøj designet af Anne Novak vidste jeg, at det ville være en god idé at kigge forbi. 

Vi blev introduceret til Rikki Tikki og jeg synes det lød virkelig godt, at de lader designerne designe, mens de klarer markedsføring, logistik osv.

Der var rigtig mange flotte sager, sat op i lækre farvekombinationer og hvis der er noget man efterhånden trænger til her i vinterens grå og triste mørke, så er det forårets komme og dets farver. Jeg er vild med den gule, koral og de blågrønne toner. Den fine kande med støvet grøn indeni er virkelig fin og kunne sagtens bo herhjemme sammen med den skønne skål med låg. 

Med mig hjem fik jeg en fin lysestage fra Susanne Schjerning og en virkelig blød pude med pels på og når man kommer hjem med noget så fint, sødt og blødt, ja så er det ikke længe jeg får lov, at beholde det for to små piger fik meget hurtigt indrettet sig med de fine og bløde sager. Nogen af Jer har måske set hvordan på min instagram med hyggelig lyskæde i lysestagen med de fine dyr og sommerfugle.

Vi blev selvfølgelig også forkælet med alskens lækkerier - lidt uheldigt, når jeg lige havde fortæret en stor frokost og virkelig lækker brownie med espressofrosting inden jeg kom;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...